جشنواره رایگان صبانت

شرکت صبانت به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۳ درنظر دارد تا ارایه طرح های جشنواره مودم رایگان بتواند رضایت بیشتر شما مشتریان را فراهم سازد .

 

جشنواره رایگان صبانت  تشکیل شده از ۱۲ سرویس یک ماهه نیم گیگ بدون شبانه که پس از اتمام حجم نیم گیگ،مشترک می بایست حجم خریداری نماید.

سه ماه ۳ گیگ رایگان و ۳۶ عدد حجم اضافه یک گیگ به عنوان طرح فش فشه که در صورت فعال نمودن هر کدام از حجم های یک گیگ،۲۴ ساعت مشترک زمان دارد تا حجم مربوطه را مصرف نماید.

لازم به یادآوری است سرعت سرویس مذکور تا ۸MB می باشد و بصورت نرم افزاری بر روی این سرعت تنظیم گردیده است و می بایست با توجه به SNR و attenuatian خط مشترک این تغییرات بر روی پروفایل مشترک بر روی  dslam صورت پذیرد  که لازمه آن، ارجاع  به نماینده پشتیبان وتائیدیه از آن واحد می باشد.

حال با توجه به نویز خط لازم است به این نکته اشاره شود که این امکان وجود دارد که برخی از خطها بیشتر از ۲ مگ پروفایلشان تنظیم نگردد و با توجه به اینکه این مسئله به کیفیت خط مشترک بستگی دارد،قابل اعتراض از طرف مشترک نمی باشد که شرکت تعهد ۸ مگ را نموده و می بایست مبلغ مسترد گردد.

همچنین سرویس فوق ویژه مشترکین جدید می باشد و تا پایان فروردین ۹۳ قابل بهره برداری می باشد و در صورت باز خورد مناسب قابل تمدید می باشد .

هزینه این سرویس ها عبارت است از :

۱۵ ماه **** ۱۵ گیگ  = ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ ریال                             ۱۵ ماه **** ۴۵ گیگ = ۲٫۰۵۰٫۰۰۰ ریال

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *